کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه

تعداد چشمه: ۴ عدد
اسکلت: پیچ و مهره فلزی، نوع جوشکاری CO2
پوشش رنگ اسکلت: پودری کوره ای
پوشش بدنه و سقف: ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان
کف توالت: سرامیک
کاسه توالت: استیل ضد زنگ با ۲۵ سال گارانتی

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید
شناسه محصول: 124 دسته:

توضیحات

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه

اسکلت و بدنه

اسکلت اصلی کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه، که شامل ستون‌ها، شاسی کف و کلاف سقف است، از جنس پروفیل فولادی ساخته شده است. بدنه دیوارها و سقف کانکس، از جنس ساندویچ پانل ساخته شده‌اند. این ساندویچ پانل دارای ضخامت 4 سانتی‌متر است و شامل دو ورق گالوانیزه پیش‌رنگ شده و یک لایه فوم عایق پلی‌اورتان با کلاس پایداری در برابر آتش‌سوزی B2 (به طور مطابق با استاندارد ملی ISIRI 4159) است که بین دو ورق تزریق می‌شود.

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید

کف راهرو

بر روی شاسی کف، ورق خمکاری شده ذوزنقه‌ای و سپس یک ورق PVC که بر روی آن ورق آلومینیوم آجدار نصب می‌گردد قرار دارد. در واقع جنس کف کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه کانکس بارون ساندویچ پانلی با عایق پی وی سی است که زیره آن از جنس فولاد با طرح ذوزنقه و رویه آن از جنس آلومینیوم است. شما روی پوشش آلومینیومی کف این کانکس‌ها تردد می‌کنید و پوشش فولادی از زیر کانکس قابل رویت است.

درب و پنجره‌ها

درب کانکس سرویس بهداشتی هم از جنس ساندویچ پانل پلی اورتان با ورق گالوانیزه و دارای قفل، دستگیره و یراق آلات بسیار مرغوب و درجه یک است.

کف چشمه‌ها

بر روی یک شبکه بندی که با پروفیل انجام شده است کاسه توالت شرقی از جنس استنلس استیل با دوره یک پارچه آلومینیوم آجدار نصب می‌شود که در برابر هرگونه پوسیدگی، زنگ زدگی، خوردگی و شکستن کاملا مقاوم است.

تاسیسات و سیستم‌های برق و روشنایی

لوله کشی توکار برای آب سرد و گرم با شیرآلات استاندارد و دارای گارانتی اجرا شده است. در واقع هیچ لوله‌ای در معرض دید نیست و تاسیسات مکانیکی همگی تو کار اجرا شده‌اند؛ از این جهت ظاهر داخل کانکس‌ها جلوه تمیز و مرتبی دارد. سیم کشی تاسیسات برقی و روشنایی در کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه به صورت روکار در داخل داکت PVC همراه با فیوز، سیم و کلید پریزهای استاندارد و درجه یک با ضمانت دوام و عمر مفید بالا، تکمیل شده است.

انواع مدل‌های کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه کانکس بارون

کانکس‌های سرویس بهداشتی دو چشمه از نظر ساختار و جنس بدنه با هم تفاوت ندارند و در دو سایز 2.5*4*2.5 و 2.5*2.5*2.5 طراحی می‌شوند. وجه تمایز این کانکس‌ها پلان آن‌ها و محل قرار گیری درب، چشمه‌ها و روشویی‌ها است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. این کانکس ‌ها در چهار مدل B-B4G ، B-B4A ، B-B4H و B-B4E تولید و عرضه می‌شوند.

مدل B-B4A :

این مدل دارای چهار چشمه توالت در یک ردیف و در امتداد طول کانکس است. همچنین دو عدد روشویی انتهای کانکس و موازی سرویس‌ها نصب شده است.

مدل B-B4G :

در این مدل کانکس به دو قسمت مساوی تقسیم شده است. هر بخش دارای در ورودی مجازا، دو چشمه توالت و دو عدد روشویی است که مجموعا شامل 4 چشمه و 4 روشویی می‌شود.

مدل B-B4H :

این مدل مشابه مدل B-B4G دارای دو سکشن مساوی با دو چشمه توالت، دو روشویی و درب ورودی مجزا است. با این تفاوت که سرویس‌ها در یک راستا هستند و روشویی‌ها هم در پلان در یک امتداد و پشت به پشت هم واقع شده‌اند.

مدل B-B4E :

کوچک‌ترین و ساده‌ترین مدل کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه همین مدل است که در ابعاد کانکس سرویس بهداشتی 2 چشمه طراحی شده و دارای 4 سرویس توالت، دو به دو رو به روی هم، و یک روشویی در انتهای راهرو میانی است.

امکانات کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه

  1. دارای کانال کف شور و سیستم تخلیه آب خودکار
  2.  دارای سیستم سیفون خودکار که پس از هر بار استفاده از سرویس فعال می‌شود
  3.  دارای روشویی از جنس فایبرگلاس، فلاش تانک، فن هواکش، جالباسی، آینه، جا صابونی مایع، آبگرمکن و منبع آب

ویژگی‌ها و مزایا کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه

  • استفاده از درب‌های تاشو آلومینیومی برای سرویس‌ها جهت حذف فضای بازشو در و استفاده بهینه از تمام فضا
  • استفاده از کف سرویس قابل چرخش به منظور هم راستا نشدن با قبله؛ این خاصیت زمانی به کار می‌آید که به دلیل محدودیت فضا امکان تغییر زاویه کانکس نیست.
  • دیوارهای صیقلی و قابل شستشو با انواع مواد شوینده و ضد عفونی کننده
  • وزن کم برای حمل و نقل و جابجایی آسان
  • نداشتن کنج‌های تیز و یا درز به جهت جلوگیری از تجمع آلودگی‌ها و ضایعات
  • هیچکدام از متریال‌های به کار رفته در ساخت این کانکس‌ها خاصیت جذب بو ندارند؛ طراحی مناسب جهت حبس و راکد نشدن هوا
  • استفاده از جنس استیل برای کاسه توالت‌ها که علاوه بر قابل شستشو بودن با انواع مواد شوینده و ضد عفونی کننده و داشتن ظاهری براق، نشکن است و 25 سال گارانتی دارد.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه

روی هر نقطه از کانکس‌های سرویس بهداشتی کانکس بارون که دست بگذارید تجهیزات و متریال درجه یک و با کیفیت به کار رفته. قرار است این کانکس سال‌ها امکان بهره برداری داشته باشد و نه در بدنه و کیفیت ظاهری و نه در تاسیسات و شیرآلات دچار نقصان و خرابی نگردد. بدنه این کانکس‌ها از ساندویچ پانل است که استقامت و کیفیت آب بندی آن بسیار بالا است. قیمت کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه در مقایسه با 2 چشمه فقط کمی بیشتر است در حالی که قابلیت سرویس دهی آن دو برابر است. با توجه به نوسان قیمت‌ها از آپدیت لحظه‌ای قیمت انواع کانکس گریزی نیست. برای اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه از کارشناسان کانکس بارون استعلام بگیرید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی چهار چشمه

کانکس سرویس بهداشتی یک کانکس فوق العاده مجهز با حساسیت بالا است. آب بندی، شیب بندی و تاسیسات آبی و برقی در این کانکس‌ها باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود. اگر کیفیت کانکس سرویس بهداشتی در هر کدام از بخش‌ها مطلوب نباشد عمر مفید آن کاهش می‌یابد و بعد از یک یا دو سال نیازمند تعمیر یا به کل غیر قابل استفاده خواهد بود. بنابراین دقت کنید که کانکس با کیفیت از یک برند معتبر خریداری کنید تا ضمن دوام و کارکرد طولانی مدت از گارانتی و استانداردهای جهانی برخوردار باشد. انتخاب و خرید کانکس سرویس بهداشتی با کیفیت بالا باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد شد. کانکس‌های سرویس بهداشتی 4 چشمه توسط کانکس بارون با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت آماده عرضه است و ما مفتخریم که این محصولات را از ما خریداری می‌‌کنید.

حمل و نصب کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه ابعاد و وزن کاملا بهینه شده‌ای دارد. حمل و جابجایی آن‌ها به راحتی ممکن است. این امکان برای انواع کانکس‌های سرویس بهداشتی فراهم است که درخواست کنید آن‌ها را برای مونتاژ در محل (Assembled on-site conex) تحویل بگیرید. اسکلت فلزی، بدنه دیوارها و سقف و سایر تجهیزات این کانکس‌ها به صورت بسته بندی شده به محل سایت شما ارسال می‌شود و همان جا مونتاژ می‌شود. از این رو امکان سفارش تعداد بالای این کانکس‌ها فراهم است. چه در حالت تکمیل شده و چه در حالت مونتاژ در محل، حمل این کانکس‌ها با رعایت اصول حرفه‌ای انجام می‌شود، بنابراین از این بابت نگرانی نداشته باشید.

کاسه توالت استنلس استیل
ابعاد 2.5*2.5*2.5
متریال  ساندویچ پانل
تعداد چشمه  4
نوع  کانکس سرویس بهداشتی
تولید کننده  کانکس بارون
برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید